Aktuality

Modernizace strojového parku pokračuje. Jaký byl její průběh u brusky C3?

Modernizace strojového parku pokračuje. Jaký byl její průběh u brusky C3?

10.6.2019

Bruska C3 je centerless, neboli bezhrotá bruska.

Nový business se zákazníkem Danfoss. Do jakého zařízení putují naše ložiska?

Nový business se zákazníkem Danfoss. Do jakého zařízení putují naše ložiska?

6.6.2019

Dánská značka Danfoss se v roce 2018 stala i naším zákazníkem.

Červen v Koyo Bearings ve znamení bezpečnosti a ochrany životního prostředí

Červen v Koyo Bearings ve znamení bezpečnosti a ochrany životního prostředí

4.6.2019

V průběhu celého roku se naše společnost zaměřuje na bezpečnost při práci a dopad výroby na životní prostředí.

Den otevřených dveří v Koyo Bearings: navštívilo nás téměř 400 lidí

Den otevřených dveří v Koyo Bearings: navštívilo nás téměř 400 lidí

3.6.2019

Až 400 lidí zavítalo poslední květnovou sobotu do naší společnosti.

Vzácná návštěva: prvňáčci ze ZŠ Mozartova navštívili Koyo Bearings

Vzácná návštěva: prvňáčci ze ZŠ Mozartova navštívili Koyo Bearings

24.5.2019

Naši firmu navštívila první třída Základní školy Mozartovy.

Koyo Bearings dodavatelem pro světové auto roku 2019

Koyo Bearings dodavatelem pro světové auto roku 2019

20.5.2019

Evropským autem roku 2019 bylo zvoleno první ryze elektrické SUV Jaguar I-Pace.

Modernizace strojového parku stále pokračuje: přibylo nové vrtací centrum

Modernizace strojového parku stále pokračuje: přibylo nové vrtací centrum

16.5.2019

. Nové zařízení bylo vyrobeno na zakázku v souladu s našimi požadavky.

Obnova výrobních zařízení v plném proudu. Jaké jsou výhody nové brusky IRR?

Obnova výrobních zařízení v plném proudu. Jaké jsou výhody nové brusky IRR?

6.5.2019

Nová mikrocentrická bruska IRR je součástí automatické linky IRC (Inner ring), sloužící pro výrobu vnitřních kroužků válečkových ložisek.

Nový rekord: podruhé jsme překročili hranici jedné miliardy v tržbách

Nový rekord: podruhé jsme překročili hranici jedné miliardy v tržbách

2.5.2019

Podruhé za dobu naší existence jsme překročili hranici tržeb jedné miliardy korun.

< 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 >
Jaký předpokládáme dopad elektromobility na náš závod?

Jaký předpokládáme dopad elektromobility na náš závod?

17.9.2021

Co se týká možnosti našich ložisek v elektrických autech, již nyní vidíme v návaznosti na vývoj elektrických pohonů první příležitosti pro jejich využití. Původní studie a zaměření elektroaplikací ukazovaly na uplatnění především kuličkových ložisek a jejich obrovský růst v rámci elektromobility. Tak jak jde vývoj dále, začíná se ukazovat, že především ve více zatížených elektro řešeních, např pro SUV auta, je nebytné použít válečková ložiska, které jsou ale schopná pracovat ve vyšších otáčkách, tzv. vysokorychlostní válečková ložiska.

Jak s pomocí ekologie dosáhnout lepší konkurenceschopnosti?

Jak s pomocí ekologie dosáhnout lepší konkurenceschopnosti?

10.9.2021

Náš závod v rozmezí 5 let spotřebuje přibližně 2 481 110 kusů MHL kroužků v hodnotě 9 261 888 korun a vyprodukuje tak plastový odpad o hmotnosti 19 tun. Rozhodli jsme se zaměřit na tato čísla a podniknout kroky vedoucí ke snížení finančních nákladů, tak i ke snížení ekologické zátěže plynoucí z likvidace těchto MHL kroužků, konkrétně právě v podobě 19 tun plastového odpadu.

Modernizace v oblasti broušení pokračuje: nová bezhrotá bruska Lidköping CL 46

Modernizace v oblasti broušení pokračuje: nová bezhrotá bruska Lidköping CL 46

30.7.2021

Jeden z dalších významných investičních projektů jde do finále. Tentokrát posilujeme oblast broušení vnějších průměrů díky modernizaci stroje. Jedná se o bezhrotou brusku Lidköping CL 46.

všechny aktuality

Staňte se členem našeho týmu a získejte práci v dynamicky se rozvíjející společnosti. Podívejte se na aktuálně volné pracovní pozice ZDE

Žádost pro uchazeče