Témata závěrečných prací_rok 2019/20

Témata závěrečných prací pro studenty VŠ

Pro studijní rok 2019/20 vyhlašujeme tato témata závěrečných prací:

1. ENGINEERING

  • Optimalizace vstupního materiálu (trubky, tyče) pro výrobu širokého rozměrového spektra ložiskových kroužků
  • Autonomní údržba ve výrobním závodě a její zavádění
  • Video, nebo jiná simulace seřízení stroje (např. bruska ALS1)
  • Metodika návrhu nového stroje, linky a pracoviště
  • Návrh a optimalizace nakládání ložiskových kroužků do brusek na čelní broušení

2. KVALITA, METROLOGIE

  • Implementace RPA technologie pro tvorbu kontrolních plánů

3. VÝROBA

  • Zavedení metody TWI v závodě
  • Soustružna – optimalizace procesu soustružení na konkrétním dílci

4. LOGISTIKA

  • Efektivní využití skladových prostor (externí sklad, příjem, expedice)
  • Výrobní kanban a optimální velikost dávky
  • Sekvenční plánování úzkého místa (kalírna)
  • Optimalizace činností pracovníků skladu (externí sklad, příjem, expedice)
  • Zlepšení toku materiálu za pomoci logistického vlaku
  • Ergonomie a manipulace s břemenem pro pracovníky skladu a interní logistiky
  • Využití bezpapírového toku (skenery, RFID, QR) ve výrobě
  • Optimalizace procesu vychystávání a expedice hotových výrobků
  • Optimalizace přepravy, manipulace a skladování hutního materiálu
  • Value Stream mapping procesů ve skladech
  • Value Stream mapping interní logistika – výstup komplexní mapa procesů, zaměření na procesy IL
  • Zásobování linek autonomním robotem/ praktické využití autonomní techniky v závodě
  • Optimální model zásobování montáže v závodě
  • Použití vratných obalů od dodavatelů a analýza efektivity toho způsobu balení
  • Analýza incoterms podmínek všech dodavatelů s cílem generovat úsporu na dopravních nákladech
  • Logistika a využití moderní IT techniky

5. PRODUKTIVITA PRÁCE, ERGONOMIE

  • Produktivita práce operátora při broušení vnitřního průměru
  • Zkracování seřizovacích časů
  • Hladký materiálový tok (interní logistika)
  • Zlepšování servisních procesů (kvalita, údržba, nástrojárna)
  • Balancování výrobního taktu na výrobních linkách
  • Systém sběru a vyhodnocování dat ve výrobě
  • Efektivní řízení projektů

6. PERSONALISTIKA / PR a MARKETING

  • Komunikační strategie firmy
  • Stres v organizaci a jeho odbourávání
  • Nástroje ke zvýšení loajality zaměstnance k zaměstnavateli
  • Efektivní odměňování a nástroje nefinanční motivace

7. FINANCE+IT

  • Elektronizace archivů a fakturace
  • Implementace RPA technologie v administrativních procesech

 

V případě zájmu neváhejte kontaktovat personální oddělení Koyo Bearings Česká republika s.r.o.

Ing. Pavla Bakalářová, tel.: 724 015 524, kariera@koyobearings.cz

Najdete nás také na Facebooku.

Benefity Žádost pro uchazeče
Prezident společnosti Koyo Bearings přechází na nadnárodní pozici

Prezident společnosti Koyo Bearings přechází na nadnárodní pozici

29.6.2020

Prezident společnosti Koyo Bearings Česká republika s.r.o., Petr Novák, přijal pracovní nabídku na pozici Director Corporate Planning, která je součástí Top Managementu v centrále JTEKT Evropa se sídlem v Lyonu ve Francii.

Další z investic v Koyo: modernizovaná měřidla přímosti ve výrobě

Další z investic v Koyo: modernizovaná měřidla přímosti ve výrobě

25.6.2020

Ve výrobě naší společnosti došlo k modernizaci stávajícího měřidla Talytron S150.

První autonomní pohyblivý robot v Koyo Bearings Olomouc

První autonomní pohyblivý robot v Koyo Bearings Olomouc

10.6.2020

Dalším krokem, spadajícím do fenoménu Průmysl 4.0, je pořízení autonomního inteligentního vozíku (AIV Autonomous Intelligent Vehicle) do našeho závodu v Olomouci.

všechny aktuality

Staňte se členem našeho týmu a získejte práci v dynamicky se rozvíjející společnosti. Podívejte se na aktuálně volné pracovní pozice ZDE

Žádost pro uchazeče